Beti zurekin
Mankomunitatearekin egin beharreko edozein kudeaketarako, hiru kanal dituzu eskura: webgune hau, arreta telefonoz egiteko zerbitzua eta bezeroei arreta emateko gure bulegoak, pertsonalki egiteko. Gainera, egoitza elektronikoaren bidez izapideak elektronikoki bideratu ahal izango dituzu.
Arreta pertsonala gure bulegoetan
(Aurretik ordua eskatu behar da)
Navas de Tolosa kalea, 29, behealdea. Iruñea. Astelehenetik ostiralera, 08:30-14:30
Bezeroaren arreta
948 42 32 42 Astelehenetik ostiralera, 07:30-18:00.
E-posta
mcp@mcp.es
Ohiko galderak
Zenbat balio du ur horniduraren alta emateak? Non eros dezaket Arazuriko konposta? Zer egin behar dut garraio txartela hondatzen bazait? Kontsultatu itzazu erabiltzaileek egiten dizkiguten galdera ohikoenak.
Iradokizunak
Zure iritzia oso garrantzitsua da guretzat: iradokizunak egiteko, erreklamazioak aurkezteko edo zorionak emateko aukera duzu. Horretarako, Mankomunitateko egoitza elektronikoko "Kexak eta iradokizunak" ataleko formularioa bete behar duzu.